martes, 22 de mayo de 2007

boixos valencia

desplazamiento al cabezon
Publicidad
var adlink_randomnumber=Math.floor(Math.random()*1000000000000);
document.write('');

un saludo de nuevo gente.para esos iluminados que dicen que boixos valencia no fue; fuimos y colgamos la pancarta de los primeros.pancartas colgadas de boixos valencia, boixos rioja, boixos,boixos leon y boixos ebre.gran desplazamiento de boixos nois.gracias a nuestros hermanos de boixos ebre, con quien estuvimos todo el dia de ruta por las carreteras.y un saludo y la mas sincera enhorabuena para los desplazados.boixos valencia on tour y ya van....barça o muerte!!

boixos valencia

se me olvidó. GRACIAS SEVILLA. PERICOS A CASCARLA. Que la puta patetica gripe aviar apaño de mierda no vuelva de glasgow
Publicidad
var adlink_randomnumber=Math.floor(Math.random()*1000000000000);
document.write('');

barcelona sólo azulgrana20 años despuésy todavía no han aprednido.Montjuich es de los DRAGONSInfern CuléBBNN MadridBarça te quiero tu eres toda mi vida

boixos nois


Himne 25 Aniversari BOIXOS NOIS
Sempre anem a on juga el Barça, som els nois de l' afició. Mes fidels a on recolzar-se, Boixos pel nostre equip. Hem difós barçalonisme, inspirat a generacions. Ensenyat una bandera, que es mostrada a tot el mon. 25 anys ja han passat. Amb errades i amb encerts, sent Blaugrana el nostre cor.Animant,BOIXOS NOIS,endavant!! Directives, jugadors, seguidors podem canviar. Però nomes qui ho dona tot viurà el somni etern. Recordant el nostre equip, tot rugint les graderies, esparcint tan sols un crit, fent un Barça guanyador. 25 anys ja han passat. Amb errades i amb encerts, sent Blaugrana el nostre cor Animant,BOIXOS NOIS,endavant!! ---La versió musical es pot descarregar gratuïtament a partir de l´1 de Maig a www.boixosnois.com. Tambè com a novetat i haurà un concurs de fotografia de Boixos Nois on podeu participar tots/es. Salutacions. Terry Tonic.BOIXOS NOIS. ENCARA AQUÍ, ENCARA FORTS.
posted by Terry at 4:40 AM Comments (5)
postCountTB('114587976762377994');
Trackback

-->
Thursday, April 06, 2006

Barça-Benfica
La retenció de 80 Boixos Nois a un carrer sense sortida durant 2 hores per part d´ uns 250 Mossos d´ Esquadra. El confiscament momentani dels seus telèfons mòbils i la copia dels seus missatges privats. L´encanyonament amb una pistola a una persona que no va ser detinguda només per a identificar-la. L´ intent de fer-nos baixar els pantalons al mig del carrer. Els vostres cops i retorciments de braços injustificats a un pàrquing destinat com a lloc de concentració. Per tot això i més, us rebutgem. Tant els que ens voleu inútilment sotmetre, com els que calleu. Laporta mana a la Consellera i els Mossos executen.
posted by Terry at 5:03 AM
postCount('114432512894670918');
Comments

postCountTB('114432512894670918');
Trackback

-->
Monday, February 06, 2006

Més enllà de la versió oficial....
Es poden fer moltes interpretacions sobre la facilitat que suposa fer-se soci/a del FCBarcelona a l´ actualitat. Sens dubte, els motius econòmics són els que en general semblen més evidents. Tot i això, no cal oblidar que l´ augment sobtat de socis sense seient al Camp Nou té altres conseqüències que la directiva sí preveu, i que no són tan perceptibles a simple vista. En el moment que qualsevol persona es fa membre d´ una institució ho fa perquè en aquell moment està d´ acord amb la direcció d´ aquesta organització. És improbable que una persona que discrepi amb Laporta es faci sòcia just en el moment que aquest individu és president. Això vol dir que la lleialtat de vot dels nou vinguts es dirigeix cap a les persones que comanen el Futbol Club Barcelona i d´ aquesta manera es compensa el desgast electoral que acostuma a suposar el poder. Les persones no són robots, és possible també que existeixi un canvi de parer. Però en general la tendència a aquest canvi és molt lenta i no generalitzada. Una altre de les conseqüències és la més que probable pèrdua de pes de les penyes del Futbol Club Barcelona. Les penyes tenen històricament un pes específic molt important en el club, que és proporcional sempre a un determinat nombre de socis/es. L´ arribada de nous socis trenca aquest equilibri i fa que la veu de les penyes sigui menys important. Sens dubte, tots volem un FCBarcelona més gran, però una crescuda de socis que no sigui proporcional als seients de l´ Estadi és fer una mena de socis de doble velocitat i donar dret a vot només per pagar una determinada quantitat de calers. Una sol.lució és un projecte que ja ha existit i que es tractava de fer una militancia de supporter amb certes avantatges però sense ser socis/es propiament dit. Les penyes, tot i les fotos de presidents passant moments de fábula a les seves festes, són el contrapoder del Futbol Club Barcelona. Aquest equilibri de poder supossa per a la institució una gran riquessa. Pero a la vegada suposa que els presidents del FCBarcelona desconfiïn fins un punt paranoïc tal i com es dona en l´ actualitat. Per això, qualsevol dissolució de poder de les penyes és equivalent a més poder per a la directiva.
posted by Terry at 1:47 AM
postCount('113921928725962266');
Comments

postCountTB('113921928725962266');
Trackback

-->
Monday, January 02, 2006

desembre 2005
No havia començat encara la recollida de firmes per les eleccions del FCBarcelona el 2003 que els Boixos van rebre una invitació per recolzar una candidatura. Oficialment els Boixos volien quedar al marge de les eleccions, i només es van encarregar de desaconsellar als nostres membres el vot per la candidatura d´ en Bassat per raons que ara no venen al cas. Les eleccions van ser guanyades, curiosament, per la candidatura que un dia va voler el nostre recolzament. Els dies van passar sense cap tipus de contacte més fins que un dia d´ estiu ens vam aixecar amb la notícia de que els Boixos volien cobrar 900 euros i 200 entrades per partit a la directiva. Aquell dia hi havia dos col•lectius de persones sorpreses per la notícia: en primer lloc, tots els membres de les antigues directives del Barça. Doncs pensarien que o bé els Boixos de cop i volta s´ havien tornat bojos o bé que havien radicalment canviat la política de col•laboració positiva amb el FCBarcelona. Les altres persones sorpreses per aquesta inverosímil afirmació de´ n Laporta vam ser els Boixos mateixos i per suposat tota la gent que ens coneix de manera directa. Aleshores els Boixos no compreníem el perquè d´ aquesta mentida. Vam demanar que es digués que en cas d´ existir aquest xantatge es digués com i en quin moment s´ havia produït per tal de esbrinar els seus possibles autors i eludir les nostres responsabilitats. Van haver de passar unes setmanes per a que les nostres preguntes tinguessin una resposta adient. S´ havia de col•locar al cunyat del president a la directiva com fos i tot va ser una maniobra premeditada des d´ el començament. El que pot sonar en principi com un escàndol sense precedents en cap equip del món, realment ho és. Laporta coneixia el handicap del seu cunyat i l´ excusa dels Boixos era la millor manera per apagar veus discordants. Tornant al present, els Boixos Nois som encara el grup juvenil abanderat del FCBarcelona. Ja hem vist la solidaritat d´ altres grups de joves del Camp Nou envers nosaltres, ens referim a aquells que ens somriuen i ens volen donar la mà ràpidament quan ens veuen i que desprès van a criticar-nos per darrera. Si no fos per la seva insignificança potser ens hauríem dedicat més vegades a denunciar de quina manera aquests pseudogrups es dediquen a pactar amb la directiva, mentre aquesta es salta qualsevol reglament per fer-nos la vida impossible. Potser guanyaran un bombo, un pal d´ una bandera o uns calers per fer els mosaics que els hi mana en Laporta; però automàticament queden relegats com la colla de pilotes i llepaculs més gran que hi ha entre Collserola i la Mar Mediterrània. Ja sigui en un any o dos, ja comença el compte enrere de la presidència d’en Laporta. Tal i com vam fer les passades eleccions, els Boixos Nois serem neutrals. Això ho volem deixar clar des d´ un principi. De manera oficial Boixos Nois no recolzarà cap candidat. Per moltes simpaties que puguem tenir envers un o un altre, li mostrarem el nostre desig només de manera personal i en forma de vot.Avui ens visita el Werder Bremen i com sabeu després del partit farem una festa. Més informació sobre la festa, a Radio Macuto. Volem agrair des de Boixos Nois a tota la gent que encara confia en nosaltres i us convidem a gaudir d´ aquest full especial.
posted by Terry at 6:47 AM Comment (1)
postCountTB('113621327563266033');
Trackback

-->
Friday, October 21, 2005

Comunicat oficial
COMUNICAT OFICIAL BB.NN La Penya Barcelonista Boixos Nois vol fer públic que ha sol·licitat la dimissió irrevocable dels Srs. Juan Laporta i Alejandro Echevarria per fax al F.c.Barcelona, dels seus càrrecs directius al capdavant del FC Barcelona, per la seva traïció al sentiment barcelonista i la seva intenció de perpetuar en la junta directiva al responsable de les ultimes actuacions feixistes en contra dels socis del FCB. Davant els últims esdeveniments que sacsegen l'actualitat del nostre club i que demostren el veritable tarannà i les fosques intencions del clan Echevarria al capdavant del FC Barcelona ens veiem obligats a exigir als responsables de gestionar aquesta crisi, l'abandó immediat dels seus càrrecs directius i la convocatòria d'unes eleccions anticipades que retornin al nostre club la dignitat i l'honorabilitat que el Sr. Juan Laporta i el Sr. Echevarria han aconseguit posar en dubte amb les seves darreres decisions des de la direcció del nostre club. Aquesta crisi ha estat provocada pel sr. Laporta amb el nomenament a instàncies personals del seu cunyat, el Sr. Echevarria, coneixent per endavant el seu passat i present franquista, que va ocultar i va negar taxativament davant l'Assemblea de Compromisaris, emplaçant a qualsevol a demostrar documentalment el contrari. Avala personalment per tant el Sr. Laporta les decisions del Sr. Echevarria de fer fora en judicis sumarissims, sense opció a defensa, a socis del FCB en el seu intent de fer prevaler els seus drets, ni tant sols els drets a la llibertat d`expresio al gol nord. El grup BB.NN es nega a acceptar les seves disculpes per mentir i li exigeix que afronti davant el soci la seva responsabilitat personal, al mentir-li de forma reiterada, doncs recordi que va ser una gran mentida el que li va permetre guanyar les passades eleccions ( cas Beckam) i mentides són les que sustenten les seves actuacions : · Denúncia de malversacions greus per part de la junta del Sr. Gaspart. · Promesa d'aixecar catifes. · Promesa de no vendre patrimoni. ( Can Rigalt ) · Publicitat garantida per Xina a la samarreta. · Afirmació de que el traspás de Mario era una cesio. · Manca de trasparencia en els contractes dels jugadors. · Discurs de tolerancia mentre intenta fer fora de la junta directiva a S. Rosell i a tots aquells que discrepen. · Falta de transparència en els procediments del club. · Promesa de no pujar els abonaments. · Promesa de facilitar el desplaçament dels socis i penyes als partits lluny del Camp Nou. (Caravana Blaugrana ). · Haver mantingut una reunió amb membres de la penya Boixos Nois i haver rebut en la mateixa, l'exigència de desemborsar 300 entrades i 9000€ per partit. · Promesa de solucionar el tema de l'animació en el Camp Nou. · ETC……… Per mentir, per ocultar informació, per negar l'obvi, per abusar del soci, per mal gestor, per conspirador, per victimista, per despòtic amb els empleats del club, per còmplice del seu cunyat, per manipulador dels mitjans, per ser incapaç d'admetre els seus errors i esmenar-los, pels seus aires de grandesa, per no permetre la discrepància i no acceptar les critiques, per egocéntric i per traïdor, el grup Boixos Nois li emplaça a deixar d'utilitzar el seu nom per a justificar el nomenament com directiu del seu cunyat, el Sr. Echevarria, doncs l'únic responsable de no sotmetre'l a l'aprovació del soci en les passades eleccions és vostè i solament vostè. Assumeixi les seves responsabilitats, dimiteixi i deixi que l'aire fresc de l'honradesa s'instal·li d'una vegada per sempre en el nostre club.
Boixos Nois també proclama la famosa tolerància cero davant de qualsevol excés d´ autoritat al Camp Nou. L’últim exemple, va ser l’actuació dels Mossos que van amenaçar amb carregar a la graderia si els càntics de 100 socis i sòcies continuaven incomodant al cacic major del club. Si el tema ja és greu com a socis que som, més fort és que les forces de seguretat actuïn d’una manera tan parcial. Amb això, no només actuen injustificadament més enllà del seu paper, sinó que posen en perill la seguretat dels barcelonistes que tenen una localitat a Gol Nord. El privilegi de no ser criticat a un camp de futbol, no el té ni el mateix Rei d´Espanya a les finals de Copa. Una altra cosa és que s’estigui en desacord o no, o que és tracti d’un acte més o menys vulgar. Però el que és evident, és que Laporta és l’únic president que utilitza la policia per aturar les veus de part dels socis del club. I si la posició de Laporta es censurable, molt més ho és l’actitud dels Mossos per obeir les seves ordres. Això només és imaginable dintre d’un cos de policia inexpert que sembla no tenir clar que el seu paper no és la resolució de conflictes interns dintre d’una organització, sinó el compliment de les lleis.És normal que aquells que tenen el poder s’esforcin tots aquests anys per presentar com a criminal una oposició informal, però legítima. El problema es quan amb tot això es formen divisions especials d’us de violència, i de propaganda mediàtica que afavoreix aquest fet. La resistència de Boixos Nois contra aquesta nova modalitat de coacció és tan legal, com justa. Per tot això, tot i que no esperem ni desitgem la cavallerositat dels que ens van proclamar els seus enemics amb terceres intencions, sí que ens comprometem a no quedar neutrals davant del retallament continu del nostre dret a ser socis del FCBarcelona. BOIXOS NOIS.
posted by Terry at 9:15 AM Comments (13)
postCountTB('117026400010110783');
Trackback

-->
Monday, May 15, 2006

Regles d´or per a membres de Boixos
1) Es prohibeix terminalment pitxar des de la Torre Eiffel sense mirar que hi hagi més membres de Boixos als pisos de sota. 2) Es recomana portar bermudes. En cap cas de la marca CAPITÀ TAPIOCA o qualsevol horterada semblant. 3) Prohibit vomitar a les furgonetes. En tot cas, els vomitadors hauran de fer parar el vehicle i fer-ho a la vorera. Com a alternativa es pot fer per la finestra sempre i quan CAP MEMBRE DE BOIXOS NOIS estigui de pas per aquesta vorera (excepte si són els youth firm). 4) Els que viatjen en avió poden vomitar per la finestra amb dues condicions primordials: que a la anada l´avió hagui passat els Pirineus (s´esperara 5 minuts més per no fer-ho a la Catalunya Nord), que a la tornada s´hagi fet 5 minuts abans de volar pels Pirineus. 5) Els membres de BOixos com jo que tenim entrades tenim PROHIBIT ensenyant-la o fer ostentació davant d´ altres membres de boixos que no tenen entrada. En tot cas, cap membre dels "SENSE ENTRADA" podrar fer un acudit després del partit sobre els preus de les entrades en cas de que el Barça perdi la final. Comentar "menos mal que no he entrado" serà considerat falta molt greu. 6) El Comando Cubatero y sobretodo el Dos Hielos tiene la entrada terminalmente prohibida a los bares antes que otros Boixos. En todo caso, se esperaran a que el resto de Boixos beban y entonces podrán hacerlo con total libertad, pudiéndose incorporar a la actividad normal del bar. BOIXOS I BON HUMOR PER GUANYAR LA CHAMPIONS!! ;)